A boldogságfakasztó vásárlás

Na, ismét egy tanulmány rólunk, próbálják megfejteni, hogy miért is költünk annyit.
A nők boldogságfakasztó vásárlási lázát elemző tanulmányok hosszú sorának legújabb gyöngyszeme a PMS-t, vagyis a premenstruációs időszakot hozza összefüggésbe a megnövekedett költekezési kedvvel.



A nemzetközi tanulmányban 443, 18 és 50 év közötti nőt vizsgáltak, és úgy találták, hogy a menstruáció előtti tíz napon jóval többet költünk, mint egyébként. Ebben az időszakban kevésbé fogjuk vissza magunkat, sokkal impulzívabbak vagyunk, könnyebben esünk túlzásokba, derül ki rólunk a vizsgálatban, mintha nem tudnánk...

„Az ivással és a droghasználattal szemben a vásárlás társadalmilag is elfogadott módja az érzelmi túlterheltség oldásának” – magyarázta a tanulmányt készítő csoport vezetője.
A tudósok egyébként már régen bebizonyították, hogy nem hiába létezik a vásárlásterápia fogalom. A nők ördögi körben érzik magukat, amikor rájuk tör a vásárlási roham, utána rosszul érzik magukat, ezért még többet vásárolnak. Ismerős tünetek...



„Sok nő állítja: a vásárlás lelki szükségletté vált számára” – teszik még hozzá. „Nem azért vásárolnak, mert szükségük van az adott termékre, hanem azért, mert szükségük van a vásárlás izgalmára.” A vásárlás tehát nem az alapvető szükségletek kielégítéséről szól.
Köszönjük, hogy felvilágosítottatok minket, drága tudósok. Most már sokkal jobban érezzük magunkat. Irány vásárolni!...

Kapcsolódó cikkek:

Hisztimentes fürdőruha-vásárlás »
Kikelet az üzletekben »
Utolsó roham, vagyis nők a teljes idegösszeomlás szélén  »
A vásárlás csak a kezdet »
Hol vásárolnak a gazdagok? 4. rész »
Hol vásárolnak a gazdagok? 2. rész »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés