A hölgy fűzőben, vagy a tengerész?

Az illatok tényleg emlékgenerátorok.

Senkit eszemben sincs megbántani, de a legújabb Jean Paul Gaultier parfüm reklámképeket látva az jutott eszembe, hogy itt nekem valami nagyon ismerős.

Fél percnyi bambulás után arra is rájöttem, hogy mi az, ami a félpucér matróz modell, és fűzőbe bújtatott modell hölgyön túl megragadta a tekintetem: a parfümös üvegcse.



Természetesen ez egy Gaultier, valószínűleg szép áron fogják árulni, de úgy 15 évvel ezelőtt az első parfüm, amit anyukámtól kaptam, nagyon hasonló csomalogásban érkezett. Az is pont egy női torzót ábrázolt, az is rózsaszín volt, de ezzel ellentétben nagyon olcsó is volt. Talán az egyik nagyobb piac fake parfüm árusaitól származott. Én mégis kincsként őriztem, és néha még a Barbie-k közé is beállítottam játszani, ha már hasonló az alakjuk. Bár feje a szegénynek nem volt.



Nos, eltelt 15 év, a parfüm már rég valamelyik szeméttelep alján heverhet - számtalan lakásátalakítás, és lomtalanítás következtében - , de az emléket, most ez a reklámfotó előbányászta. Bár a design határozottan nem valami tetszetős, de a nosztalgikus pillanatokért mindenképpen megérte.

A kampánnyal kapcsolatban azonban érdekesség, hogy a La Male-ben látható férfi modell az a Robert Perovich, akinek a kamera elé való visszatérte igazi váratlan, de kellemes élmény, míg a Classique-ban Michelle Buswell - t csodálhatják meg a szépség kedvelői.

Számodra vonzó a két üveg? Ezek alapján leemelnéd őket egy parfüméria polcáról?

Kapcsolódó cikkek:

Charlie le Mindu és az ő mágikus ollója »
Szemöldök nélküli divatvilág »
Emlékezz aromaterápiával! »
Angel or Demon? »
Rózsaszín, édeskés, vattacukorszerű, szexis álom »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés