A jó öreg Fruit of the Loom

Bizony, szó szerint, hiszen az egyik legrégebbi márkáról van szó.

Benjamin és Robert Knight 1851 - ben vették meg első gyárukat, és kezdtek pamutból készült holmikat gyártani. 1856-ban már márkaneve is volt a termékeknek: Fruit of the Loom. A cég, amely oly nagyra nőtt, hogy 23.000 embernek adott munkát, a világ több mint 50 országában, 2001-ben ünnepelte 150. születésnapját.




A Fruit of the Loom nem szorul bemutatásra. Mindenkinek ismerősen cseng ez a név, s mindenkinek van, volt és lesz Fruit of the Loom pólója. Magyarországon a 90-es évek elején jelentek meg a Fruit of the Loom pólók, amely az akkori reklámoknak köszönhetően egy jól bevezetett név lett a piacon. Akkoriban a termékeket kis sportboltokban árulták, majd a márkatulajdonos irányváltást hajtott végre, és a hipermarketekre kezdett koncentrálni. A kis boltokból fokozatosan kivonta a készleteket, de a termékek a nagy hiperekben túlzottan drágának bizonyultak, így onnan is kiszorultak. Ennek eredményeként kereskedelmi forgalomban szinte nem is lehetett Magyarországon Fruit of the Loom holmikat vásárolni, a reklámajándék piacon viszont továbbra is meghatározó szerepet töltött be a márka. Az egyik importőrnek, a Promotrade Kft-nek, az az ötlete támadt, hogy webáruházat - www.fruitnet.hu - hoz létre raktárkészletéből, amelyből eddig csak a promóciós piacot szolgálta ki, mivel egyre több magánszemély kereste meg azzal, hogy szeretne vásárolni, de nem találja a boltokban a Fruit of the Loom márkát.    A webáruházzal egy olyan csatorna nyílt meg a magánszemélyek számára is, amely kényelmes a vevőknek, az importőrnek pedig nem kerül sokba a fenntartása. Így a kifejezetten jó minőségű, akár több évig is hordható pólók, joggingok, teniszpólók, ingek, polárfelsők, dzsekik ára nagyon baráti maradhatott.
A Fruit of the Loom letisztult megjelenésű, jó minőségű termékei tökéletesen használható, örök darabok.




www.fruitnet.hu




HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés