Armani Exchange

Giorgio Armani (75) idén ősszel dobja piacra az ARMANI EXCHANGE néven futó kollekciót, mely darabok erotikusabbra, dögösebbre, vadabbra sikerültek, mint az előzőek. Légy hát bevállalós és válaszd Armani legújabb darabjait, melytől szexisebb leszel, mint valaha!

Armani egy olyan neves divattervező, akit azt hiszem, nem kell bemutassak nektek. Olasz, temperamentumos és a világ ma élő legismertebb divattervezőinek egyike.
Dolgozott már olyan nagy nevekkel, mint Mrs Cruise, David Beckham és felesége Victoria Becham. Velük olyan szoros kapcsolatban áll, hogy Victoria és David Beckham második gyermekének keresztapja is egyben. Azt viszont kevesen tudjátok, hogy a kis Giorgio orvosnak készült, de még idejében rájött, hogy ez a szakma nem neki való. Végül a milánói La Rinascente áruházban lett divatbábu-öltöztető. Milyen jól tette, hiszen ma nem ismernénk Armani úr csodás kreációit, és most nem tudnánk beszámolni nektek legújabb Armani Exchange kollekciójáról sem.


Köztudott, hogy Giorgio Armani, kampányait mostanság arra a bizonyos fülledt erotikára alapozza, amivel lassan minden el lehet adni. Modelljei is egytől-egyig gyönyörű lányok és kidolgozott testű srácok, akik szinte mindent meg is mutatnak magukból.
Az idei, 2009 őszi/téli kollekcióját is az szex és az erotika határozza meg. A kampányban főlek izmos és kockás hasú fiúk szerepelnek, már csak azért is, mert az olasz divatguru imádja öltöztetni a férfiakat. Számukra valóságos életstílust dolgozott ki, ötvözve a lazán elegáns, lekerekített formákat a pontosan szabott kiváló minőségű anyagokkal. Újraértelmezte a hagyományos öltönyt, megszüntette a szigorú strukturáltságot és még a kiváló angol gyapjúból is olyan kényelmes zakókat tervezett, mint egy selyem pizsama.


A kampány idei sztármodelljei a pozsonyi származású Michaela Hlaváčková és az 1989-ben született amerikai Kerry Degman, akikkel már a tavaszi/nyári kampányban is együtt dolgozott. Michaelát még az Elite magazin fedezte fel Armani számára, míg az oregoni születésű Kerry kidolgozott testének köszönheti, hogy bekerült a divat világába. Az Armani Exchange, röviden csak A/X  kampány fotóit Tom Munro készítette, egy sötét, ipari hajó belsejében. A képek nagyon erotikussá, szexivé, szinte polgárpukkasztóvá sikeredtek, Armani úr nagy megelégedésére.


A kampány érdekessége, hogy a piacenzai származású divattervező felkérte a világhírű Dj Tiestot, hogy készítsen egy korlátozott számban kapható zenei cd-t, mely az Armani Exchange kollekció zenéje lesz a jövőben. A cd A/X: A jövő remixe néven került a boltokba, mely nagy sikerrel jutott el a Tiesto imádó fiatalok körébe, előre jelezve a ruhák világsikerét. A lemezekből befolyt ősszeg pedig Giorgio Armani által mindig is támogatott Mercy Corps alapítvány számlájára kerül majd, mely olyan hátrányos helyzetű gyermekek számára alakult, akik mérhetetlen szegénységben élik mindennapjaikat.


Bulizósok számára (Tiesto és Armani közös zenéje):



Lányoknak (video Kerryvel):



HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés