Blogális divatvilág

Mikor már a divatmagazinok sem tudnak segíteni, és kétségbeesetten szükségünk van pár tippre, hogy miben villantsunk egy-egy alkalommal, nem marad más hátra, mint hogy kicsit böngésszünk az interneten. Egy kattintás, és lehet, hogy egy olyan divatblogger oldalán találjuk magunkat, aki felnyithatja a szemünket.

Manapság mikor már bárki megoszthat a világhálón szinte bármit, gombamód szaporodnak a blogok. A „virtuális naplók” azonban nemcsak arra jók, hogy szerzőjük gondolatait és érzéseit tárja a netezők elé, hanem alternatív hírforrásként is működhetnek. Sőt, nemegyszer igazi stílusikonokra is bukkanhatunk közöttük, akik tanácsait érdemes lehet magunkévá tennünk.


Ezeken az oldalakon személyes hangvételű bejegyzésekre bukkanhatunk általában. Ezekben a néhol nyúlfarnyi, néhol elég terjedelmes írásokban az éppen aktuális trendek pro és kontrája mellett a mindennapokban könnyen követhető stílustippek is megbújnak.

Jómagam is számos ilyen publicisztikai írásra bukkantam már.



Egyik ilyen cikk, mert terjedelme alapján ide sorolható, arra kívánja felhívni az olvasók figyelmét, hogy mi, nők mennyire is fel tudunk ülni a legújabb divathullámoknak, nem törődve azzal, hogy az adott ruhadarab vagy kiegészítő illik-e hozzánk vagy sem. Arról nem is beszélve, hogy egyáltalán jól áll-e és meg tudunk-e benne nagyobb feltűnés, sőt botránykeltés nélkül jelenni. (Igazából az a cél sokszor, hogy magunkra vonjuk a figyelmet.)

De ebben a szerző arról is értekezik, hogy ki is számít ma jólöltözöttnek. Az, aki papagáj módjára magára ölt minden színes kacatot, vagy az, aki marad a klasszikus vonalaknál. Nem is véletlen, hogy a blogot Tiffany-hoz címezi, akinek megformálója, Audrey Hepburn divatba hozta a kis feketét, ami minden alkalomra elegáns és stílusos megjelenést biztosít.


Virtuális barangolásunk másik állomásán az urak is szót kérnek maguknak. Sikerült egy olyan blogoldalra bukkanom, ami kifejezetten a divat iránt érdeklődő férfiakat szólítja meg. Itt a divatcégek legújabb kollekcióinak bemutatójától kezdve a legújabb elektromos és trendi kütyükig mindenre rábukkanhatnak az urak, ami csak érdekli őket. Még az is előfordulhat, hogy a diplomamunkájukhoz is innen merítenek ötletet. Mert a bejegyzések címkéinek tömkelege között még ilyen szócikkre is rá lehet találni.


A bloggerek amellett, hogy mindezeket elénk tárják, élnek a social media, azaz a különböző közösségi portálok, mint a Facebook, a Twitter vagy a MySpace nyújtotta lehetőségekkel is, és népes olvasói tábort tudnak azokon keresztül toborozni.

Így a rajongóknak nem kell lépten-nyomon visszalátogatni az oldalra, ha kíváncsiak annak frissülésére és újabb tartalmaira. A szerző gondoskodik arról, hogy „követői” mindig képben legyenek a divat, a stílus és a saját munkája terén egyaránt.

Címkék:
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés