Divatiskola bosziknak

Egy újabb példa a márkákra, melyek divatot teremtenek, mégsem a fő áramlattal úsznak, sokkal inkább az egyediségre törekszenek. Furmányos boszik figyelem, ez a cikk nektek szól!



A Wildfox márka három lány történetét eleveníti meg legújabb kampányképein, akik igazi álmodozók és a társadalom nem fogadta be őket. Az érzés mindannyiunk számára ismerős lehet, elég csak a gimnáziumi osztályunkra vagy épp munkahelyünkre gondolni.



Azonban a három csaj egy nap találkozik, és életük gyökeres fordulatot vesz. Ettől kezdve úgy élnek, mint a boszorkányok. Laza, hétköznapi viseletet kínál a Wildfox azoknak, akik mások, akik ki akarnak tűnni és közben megőrizni vagányságukat és divatra való igényüket.



Nicole Fox, Rachel Ballinger és Daria Plyushko modelleket Emir Eralp fotográfus kapta lencsevégre. A megújult lányok képesek tárgyakat mozgatni a gondolat erejével és a varázsitalok sem hiányozhatnak a repertoárjukból.


Nagyon ötletes és eredeti a történet, mely a katalógus és a kollekció alappillére. A tipikus, varázslással és mágiával összefüggésbe hozható szimbólumok is megjelennek, mint a kereszt, a csontváz, az üvegcsék és a halálfej.



Ezekben a ruhadarabokban minden kétséget kizárva a legdivatosabb boszikká válhatunk.

Címkék: ,
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés