Divattervező bárki lehet!

A mai világban, ha valaki énekesnő, akkor már automatikusan színészi munkákat is elvállal, de akár saját divatmárkát is alapíthat, hisz még az is bőven belefér. Szerencsére tele van a világ ilyen multitalentumokkal, akik akármibe foghatnak, hisz híresek, így a nagyvilág biztosan vevő lesz minden projectjükre.

Ahhoz képest, hogy azt mondják a divatszakmára, hogy igen nehéz pálya és rögös az út addig, amíg valaki meg is él belőle, sok celeb fog egy ilyen vállalkozásba, ha már unja az eredeti szakmáját vagy csak egy kis plusz jövedelmet szeretne bezsebelni. Náluk ez máshogy működik. Itt például tehetségről nem is érdemes beszélni, mert egyáltalán nem ez a lényeg, hanem a név.

Itt van például Jenifer Lopez, aki táncosnőként kezdte, majd vált színésznővé és énekesnővé, később pedig, mikor már elég népszerű lett világszerte, kipróbálta a divattervezést is. Márkáját 2001-ben alapította J.Lo by Jennifer Lopez néven, 2011 óta pedig KOHL’S márkával közreműködve rukkol elő hétköznapokra szánt öltözeteivel.

 

 

 

   

 

   

 

Jessica Simpson is divatcéget hozott létre, amely saját nevét fut. Annak ellenére, hogy kreációi nem dúskálnak a kreatív ötletekben, 2010-ben övé lett a legsikeresebb celeb márka, éves eladása körülbelül 750 millió dollár volt.

 

   

 

   


Lily Allen nővérével, Sarah Owennel alapította meg Lucy in Disguise nevű márkáját. A vintage jellegű, ám mégis fiatalos ruhák hamar népszerűek lettek. „Miután megnyitottuk a boltot, mindketten úgy éreztük, hogy vintage stílusú ruhákat szeretnénk létrehozni kortárs, tiszta vonalakkal. Néha a vintage darabokkal elveszik a nőiesség . A piac nem volt kielégítő, ezért alkottuk meg saját ruháinkat. Mindig is vonzott a vintage. Mielőtt popsztár lettem, csak azt hordtam" – nyilatkozott az énekesnő.

 

 

 

   

 

   

 

Beyoncé és stylist édesanyja, Tina Knowles 2006-ban hozták létre a House of Deréon nevű vállalkozást. A márkának természetesen az énekesnő a reklámarca, így könnyen elkelnek a különböző korosztályoknak szánt darabok.

 

   

 


 

   

 

   

 

Akinek viszont valóban sikerült betörni az igazi divatszakmába, az az egykori Spice Girl, Victoria Beckham. Letisztult, egyszerű vonalvezetésű ruháival stílusos kollekciókat hoz létre és rendszeres szereplője a fontosabb divatheteknek.

 

 

 

 

 

 

 

A listát a celebtervezőkről még sorolhatnánk, ott van Paris Hilton vagy az Olsen ikrek, kinek sikeresebb, kinek kevésbé az a vállalkozása, de mindenesetre amíg az ő nevük fémjelzi a márkát, addig akármit alkotnak, az eladható lesz.

Macovei Kitti
Kapcsolódó cikkek:

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés