JLo: Csapdába estem

A latin díva első ízben beszélt 2001-ben útjára indított divatkollekciója bukásáról.

Állítása szerint a Sweetface-szel kötött üzlet élete egyik legnagyobb hibája volt, ami részben annak volt köszönhető, hogy halvány fogalma se volt még akkoriban a divatipar kulisszatitkairól. A Tommy Hillfiger testvérével, Andyvel közösen indított brandet a hozzáértők „túl drágának és silány minőségűnek” titulálták.

„Úgy éreztem, hogy esélyem se volt, hogy jól csináljam. Mindennek a tetejében még az az érzés is a hatalmába kerített, hogy csapdába estem, olyan helyzetbe kerültem, amiből nem tudok kiszállni, a nevem olyan dolgokra került rá, amikben nem hittem.” – nyilatkozta a történtekkel kapcsolatban Lopez a New York Timesnak, hozzátéve, hogy a tervezésbe nem igazán szólhatott bele, és nem tudta, hogyan konvertálja át a stílusát a piacon is eladható értékké.

Egyszóval a Sweetface jó nagy bukta volt, amiből le lehet vonni a tanulságot. A legtöbben ezek után nyilván nagy ívben kerülnék a divatbizniszt, de ne feledjük, JLo-ról beszélünk! A rendkívüli akaraterővel és kitartással megáldott díva most ugyanis újra próbálkozik. Ezúttal férjével, Marc Anthonyval és a Kohls-szal társult, sokkal nagyobb teret kapott a tervezésben, a Tommy Hillfiger csak a forgalmazásban vesz majd részt. Kíváncsian várjuk, hogy ezúttal vajon siker koronázza-e majd a vállalkozást.

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés