Milla Jovovich az Escadával kavar

Bizonyára tudjátok, hogy a nagy divatházak ebben az időszakban mutatják be legújabb őszi-téli kollekcióikat a kifutókon, jelentetik meg az adott szezon kampányainak fotóit. Mielőtt azonban bemutatnánk nektek az Escada cég vadonatúj divatanyagát, a most visszatérő Milla Jovovich-csal, először ismerkedjünk meg egy kicsit jobban ezzel a luxusmárkával és a történetével.

Habár a divatház nevének hallatán azt gondolhatnánk, hogy egy spanyol cégről van szó, az Escadát egy svéd topmodell, Margaretha és német textiltechnikus férje, Wolfgang Ley alapította 1976-ban Münchenben. A német divatház nevét egy ír telivérről kapta, amire a házaspár egyszer fogadott, szerencsésen. A nyert összegből hozták létre a divatcéget, ami azóta hatalmas nemzetközi sikereket ért el a divat világában.

Színes, elegáns, minőségi. Ezekkel a szavakkal jellemezhető legjobban a divatház, ami főként a jól kereső, dolgozók nőknek készít kollekciókat. A tervezést kezdetben Margaretha maga vezette, de szívesen karolt fel feltörekvő tehetségeket is. Így került a céghez Brian Rennie, skót származású tervező is, aki a cégvezetőnő halála után, a zűrzavaros időszakban a csődtől mentette meg, és tette újra sikeressé a divatházat.

A kilencvenes évekre az Escada a legnagyobb luxusmárkák egyike lett, terjedelmes cikkek jelentek meg sikereiről. Azóta a legismertebb modellek reklámozzák termékeiket, mint például Claudia Schiffer vagy Linda Evangelista, de a sztárok is szívesen jelennek meg egy-egy Escada-kreációban jeles eseményeken.



A kétezres években egy újabb tehetséges tervező csatlakozott a márkához, Damiano Biella, akinek védjegye a hipernőies és túlkapásoktól mentes kollekciók készítése. A cég kezdettől fogva nemcsak ruhákat kínál, hanem kiegészítőket és parfümöket is, hiszen Margaretha Ley mindig fontosnak tartotta, hogy a nők tetőtől talpig fel tudjanak öltözni náluk.



A most napvilágot látott divatanyag azért különleges, mert egyrészt Milla Jovovichot választották reklámarcnak, aki mostanában nem vállalt felkéréseket anyai teendői miatt. Másrészt a márkára jellemző visszafogottságtól eltérően egy kicsit glamosabb és rockosabb stílusú kollekciót készítettek. A divatanyag fotóit a nagyon tehetségesnek tartott, német származású Peter Lindbergh készítette.


Bár még csak néhány kép látott napvilágot az őszi-téli kollekció kampányából, szerintem egy nagyon igényesen elkészített anyagot láthatunk. Remélem, kicsit sikerült megismertetni veletek ezt a nagyon elegáns és nőies luxusmárkát. Nektek tetszenek a most megjelent fotók?

 

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés