Mindennapi betevő divatfalatok

Talán tényleg mindennek van határa, de művészetnek biztosan nincs. Így a divat-péksütemények önmagukban jelentik a végleteteket, művészetet és annak megcsúfolását, divatot és annak kigúnyolását.

A képeket a Flamboyant magazin The Hate issue számában Daily Bread, azaz mindennapi kenyér néven szerepeltette. Induljunk el a hétköznapi zsemlétől és jussunk el a Burberryig.



 Hétköznapi  Chanel

Hogy a fotós mit akart kifejezni a képekkel, azt tőle kellene megkérdezni, de hogy mit mondanak nekünk, azt szívesen megosztjuk Veletek.



 Valentino  Vivienne Westwood

A művészet lényege úgyis az, hogy az egyénre egy adott pillanatban, életének egy adott szakaszában hatással legyen egy adott mű, és nem az, hogy tudjuk, mire gondolt a költő versírás, a festő pingálás, a fotós kattintás közben.



 Hermés  Louis Vuitton

Sok ember számára a divat olyan, mint a mindennapi kenyér. Ez addig nem is baj, míg az ember egészséges keretek között tartja szenvedélyét. Ha azonban a márka mondja meg, hogy ki vagy, ideje elgondolkodnod.


 Burberry

A zsemlék és kiflik egy-egy nagy divatház legjellegzetesebb mintáját vagy színét elevenítik fel. Az ötlet egyedi és elgondolkodtató.

Kapcsolódó cikkek:

Lolita már felnőtt! »
A horror szépei »
A meztelen igazság »
Kate Moss-t imádja a Vogue! »
Oleg Borisuk »

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés