Talán tényleg mindennek van határa, de művészetnek biztosan nincs. Így a divat-péksütemények önmagukban jelentik a végleteteket, művészetet és annak megcsúfolását, divatot és annak kigúnyolását.
A képeket a Flamboyant magazin The Hate issue számában Daily Bread, azaz mindennapi kenyér néven szerepeltette. Induljunk el a hétköznapi zsemlétől és jussunk el a Burberryig.
![]() |
![]() |
Hétköznapi | Chanel |
Hogy a fotós mit akart kifejezni a képekkel, azt tőle kellene megkérdezni, de hogy mit mondanak nekünk, azt szívesen megosztjuk Veletek.
![]() |
![]() |
Valentino | Vivienne Westwood |
A művészet lényege úgyis az, hogy az egyénre egy adott pillanatban, életének egy adott szakaszában hatással legyen egy adott mű, és nem az, hogy tudjuk, mire gondolt a költő versírás, a festő pingálás, a fotós kattintás közben.
![]() |
![]() |
Hermés | Louis Vuitton |
Sok ember számára a divat olyan, mint a mindennapi kenyér. Ez addig nem is baj, míg az ember egészséges keretek között tartja szenvedélyét. Ha azonban a márka mondja meg, hogy ki vagy, ideje elgondolkodnod.
![]() |
Burberry |
A zsemlék és kiflik egy-egy nagy divatház legjellegzetesebb mintáját vagy színét elevenítik fel. Az ötlet egyedi és elgondolkodtató.
Kapcsolódó cikkek:
Lolita már felnőtt! »
A horror szépei »
A meztelen igazság »
Kate Moss-t imádja a Vogue! »
Oleg Borisuk »