Naomi Campbell berágott a Cadburyre

A szupermodell jogi lépéseket fontolgat a csokoládégyártó ellen, amiért az ő nevét használták egyik hirdetésükhöz.

A Cadbury a következő szöveggel népszerűsíti a Bliss csokoládészeletet: „Lépj túl Naomin, új díva érkezett a városba”.

A botrányairól híres Campbell rasszista felhangokat vél felfedezni a szlogenben: „Ledöbbentem. Felháborító, hogy csokoládéként hivatkoznak rám, és nem csak számomra az, hanem az összes fekete nőnek és embernek. Egyáltalán nem találom viccesnek. Sértő és fáj.”

A Cadbury szóvivője az esettel kapcsolatban elmondta, hogy a cég „komolyan veszi a kötelességeit, és sose kezdeményezne olyan marketingkampányt, amiről úgy véli, hogy a társadalom bármely szeletébe tartozókat is bántaná.” Úgy látszik, alaposabb átgondolásra lett volna szükség…

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés