Rabul ejt a szépsége

A Morellato története igazi olasz sikersztori. Adott volt Giulio Morellato, aki az első világháború után bátyjával egy óraüzletet nyitott és szíjakat kezdett készíteni. Akkor még senki sem gondolta, hogy hamarosan az övéké lesz első szíjgyár Itáliában. Az ékszerek ’99-ben váltak a vállalat fő profiljává, és a bővítés miatt a Morellato is beállhatott a luxusmárkák sorába.

Hogy mi a titok? A cég szerint az a koncepció, hogy ékszereiket mindennapos viseletre szánják, és tulajdonosuk egy kis luxust és csillogást lophat a világ szürkeségébe, szó szerint értékessé téve minden pillanatot.




Legújabb kollekciójuk reklámozásához nem mást, mint a felkapott modellt, Bar Refaelit, Leonardo DiCaprio barátnőjét kérték fel. Az izraeli modell szépség tökéletes kiegészítője a gyönyörű ékszereknek.

Nem tudni, hogy Refaeli kék és tiszta szemei, vagy a különleges és szépséges ékszer ragadja-e magával jobban a tekinteteket, de tény, hogy a kampányképek nagyon jól sikerültek.

Még egy kis ízelítő az idei szépségekből:



 

A Morellato ékszereket az teszi igazán különlegessé, hogy minden évben hoznak valami újat, valami egyedit, és cseppet sem mondhatóak giccsesnek vagy eltúlzottnak. Úgy tökéletesek, ahogy vannak.

Kapcsolódó cikkek:

Blis Lau ékszerkollekció »
Totális giccs vagy kislányos őrület? »
Ralph Lauren órák »
Pandora  »
125 éves a Bulgari »



 

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés