Ruhát Madonnától

A kétezres évekre azért meglehetősen sok celeb rájött arra, hogy nem árt bebiztosítani saját és leszármazottai jövőjét az egyébként milliós vagyonokkal megáldó zenész- vagy színészkarrier mellett (csúnya bukásokat lehetett látni az elmúlt években sztáréknál).

Virágzik a ruha- és parfümtervezés, saját kozmetikai márkákat, szakácskönyveket adnak ki imádottjaink, tökmindegy, értenek-e hozzá vagy sem. Az arcukkal árult termékeket akkor is tömegek veszik meg, ha egyébként mondjuk egy parfüm esetében, szintetikus és orrfacsaró illatanyagokkal teletömött árucikkről van szó. Gwen Stefani, Christina Aguilera, Gwyneth Paltrow, Beyonce, Jennifer Lopez csak pár példa a fentiekre, s azon csodálkozunk, hogyan lehetséges, hogy a pop nagyasszonnya, Madonna kimaradt eddig ebből az őrületből. Jócskán ötven fölött végre ő is úgy érezte, eljött az ideje, hogy saját ruhakollekcióval jelentkezzen.

A Truth or Dare by Madonna azért nem egészen az egyetlen és legelső önálló divatkezdeményezése az énekesnek, lánya, Lourdes közreműködésével már piacra dobott egyszer egy kamaszoknak szánt vonalat, most azonban a 27-50 éves korosztály pénztárcáját célozza meg az új branddel. Ami azért is érdekes, mert a jelentős vásárlóerőt képező fiatal felnőttek csoportja (értsd: 18-26) ezáltal teljes ignorálásban részesül egészen érthetetlen módon, dehát Madonna sohasem arról volt híres, hogy konform módon viselkedne. Az új kollekcióval egyetemben - pontosan némileg később-, startol a Madonna-parfüm is (nehogy lemaradjon a versenytársak mögött), a Coty kozmetikai szupernagyhatalommal kötött szerződés értelmében. Ezek után - nyilván a népszerűség és az eladások függvényében-, jöhet a cipő-, táska- és fehérneművonal. Madonna márkája a hivatalos megfogalmazás szerint azoknak a nőknek szól, akiknek “stílusa időtlen és árad belőlük a szexuális kisugárzás”.

A magyarországi premiert illetően ne legyenek illúzióink, bár az internet segítségével sok minden megoldható. A kollekció hivatalosan csak az amerikai Macy’s áruházaiban lesz kapható, a parfüm szélesebb körű promotálására viszont 2013-ban kerülhet sor. Megjegyzés: találtunk mi már Sarah Jessica Parker tervezte ruhadarabokat a hazai turkálókban, érdemes résen lenni, ha valaki nem bírná Madonna-ruhák nélkül. Amikor arról kérdezték az énekesnőt, hogy miért éppen most érezte szükségét egy önálló márka elindításának, diplomatikusan ennyit nyilatkozott csak: “ hosszú ideje érlelgetem már a saját brand gondolatát és most láttam elérkezettnek az időt, hogy a tettek mezejére lépjek. Fantasztikus partnerekre találtam, akik képesek voltak formába önteni a vízióimat”.
 
 
 
 
 

Címkék: , ,
Kapcsolódó cikkek:
HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés