Szépülj cukorkával!

Nincs benne kalória, emeli az energiaszintet, javítja az egészséget, lassítja az öregedést és szépíti a bőrt, ráadásul mindezt egy gyümölcsízű cukorka tudja.

A Beauty Candy névre hallgató finomságot idén nyáron dobták piacra Brazíliában, de a gyártó szándékai szerint jövőre meghódítják az európai piacot is. Hogy mennyire lesz sikeres a kampány, az igencsak kérdéses, mert máris komoly vitákat váltott ki a négyféle ízben kapható termék. Egyesek odáig mennek, hogy erkölcsileg kifogásolhatónak tartják a szépségcukorkát.

A cukorka nem tartalmaz zsírt, tartósítószert, cukrot és nátriumot, a kalóriatartalma szinte elhanyagolható, viszont bőséggel tartalmaz kollagént és vitaminokat, melyek hozzájárulnak a szépséghez, méghozzá belülről építkezve. Lényegében tehát egy szépségvitamint kap a szépülni vágyó felhasználó, amiből már jó néhány van a piacon; a nagy dobást itt a csomagolás jelenti, amiben komoly pszichológiai faktor van: nem kapszulákat, tablettákat vagy épp gyógyteákat veszünk magunkhoz, hanem elszopogatunk egy cukorkát. Az édesség afféle bűnös élvezetként szerepel legtöbbünk tudatában, és épp erre épít a Beauty Candy, ugyanis a bűnfaktort kiiktatja, és egészséges szépítőszerként adja el a terméket. Lássuk be, zseniális marketingfogásról van szó, de épp ez jelenti a vita tárgyát is.

Mivel az első európai célpont az Egyesült Királyság, elsőként a britek zúdultak fel. „Szülőként nem szeretném, ha a lányaim ilyesmit fogyasztanának, miközben azt gondolják, hogy szebbek lesznek tőle. Az édességek és a csokoládé eddig azt jelentette, hogy bűnös élvezetről van szó, nem az egészség vagy a szépség megőrzésének eszközéről.” – nyilatkozta a Daily Mailnek Angus Kennedy, az egyik legismertebb csokoládékóstoló, aki számos cukrászatnak dolgozik és nem mellesleg négy gyermek édesapja. „Erkölcsileg kifogásolható egy ilyen termék. A Beauty Candy ugyanis egy újabb cinikus kísérlet arra, hogy az emberek kinézetükkel kapcsolatos bizonytalanságaikra alapozva adjanak el egy terméket. A cukorka reklámja azt sugallja a fogyasztóknak, hogy ha sok édességet esznek, az nemcsak hogy nem egészségtelen, hanem meg is szépülnek tőle.” – tette hozzá.

A cukorka gyártója, Christiana Arcangeli nem lát semmi rosszat ebben az elképzelésben. Elmondta, hogy a Beauty Candy a Beauty in nevű márka egyik darabja, mely teljesen újszerű koncepciót képvisel a szépségiparban: kozmetikai összetevőket tartalmazó élelmiszerekről van ugyanis szó, melyek belülről építkezve járulnak hozzá a kifogástalan külsőhöz. Arcangeli asszony szerint mindez új dimenziókba lendíti a szépséget.

Ha a negatív reklám paradox hatásából indulunk ki, prognosztizálható, hogy a 7,5 fontot kóstáló kozmetikai innovációt a britek is veszik majd, mint a cukrot, mihelyt felbukkan az áruházakban.

HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés