Sztártermékek

Te melyiket használod?

Krémek, illatok, dekorkozmetikumok, amelyekből a legtöbbet adnak el a világon.
Jó, jó, de mennyit? Egészen valószerűtlen adatok: 10 percenként egyet megvesznek belőlük a világon, vagy 1.300.000 adnak el belőlük egy évben. Sőt, a legészbontóbb a 2 másodpercenként egy darabos rekord. Mit gondolsz?

Mitől olyan sikeresek? Tényleg van bennük valami különleges, vagy csupán a reklámjaiknak köszönhetik azt, hogy világszerte ezek a legkeresettebb kozmetikai szerek?
Bármennyire is fontos a tálalás meg a körítés, biztos, hogy a tartalomban kell keresnünk a titkot. Nem lehet véletlen, hogy nők milliói veszik meg és használják újra és újra ugyanazt a terméket.

Chanel N 5: a leghíresebb parfüm

Az illatot Gabrielle Chanel alkotta 1921-ben, és ma, 88 évvel a piacra dobása után is rengetegen használják. Keletkezésekor a legmodernebb illatnak számított, de még ma is aktuális. 2008-ban azért frissítettek, fiatalítottak rajta egy cseppet, és N 5, Eau Premiere néven árulják ezt a változatot, amely főbb jegyeiben hasonlít elődjére, de sokkal jobban megfelel a mostani irányzatoknak.



L’Air du temps, Nina Ricci: a 60 éves illat

Hihetetlen, de ebből a parfümből 15 másodpercenként egyet eladnak a világ valamelyik pontján. Idős kora ellenére nem akar eljárni felette az idő. A parfümöt Robert Ricci alkotta, a híres üveget pedig Marc Lalique tervezte. Romantikus jellege és az örök szépség, a béke, a szeretet üzenete még mindig hódít a nők körében.



A Vichy ránctalanítója: LiftActiv Pro

Európában ebből a krémből vásárolnak legtöbbet, méghozzá a gyógyszertárak fiatalító krémjei eladásának 12 %-át teszi ki. Hatóanyaga a fibrocyclamide, amely képes feltölteni az arcbőr rostállományát. A termékcsalád tagjai: a nappali krém, éjszakai krém, szérum, és szemhéjfeszesítő ránctalanító krém.




Clinique: Dramatically Different Moisturizing Lotion

Ha valamiből 4, azaz 4 másodpercenként eladnak egyet a világ valamelyik pontján, az jelent valamit, nem gondolod?
Azt mondják, ha összegyűjtenék az eddig eladott krémek üvegeit, harmincszor körbeérné a Földet. Sikerének titka a leheletkönnyű anyagban rejlik, amely egy pillanat alatt felszívódik és megszünteti a bőr húzódó érzését.



Touche Eclat, a korrektorok királynője az YSL-től

Letörli a fáradtság nyomait, eltünteti a karikákat, fényt ad az arcnak és még sorolhatnánk jótékony hatásait. Használata rém egyszerű, és minden bőrtípushoz tökéletes, ráadásul nem hagy nagy fehér nyomokat a szem körül. 1992- ben alkották, és ma is az egyik fő kedvence a modelleknek, sminkeseknek, sztároknak. Népszerűségét eladási adatai is tükrözik: 20 másodpercenként valahol a világon egyet magáévá tesz valaki. Amikor piacra dobták, a termelést ezerszeresére kellett növelni, hogy ne fogyjon el azonnal, ahogy az üzletekbe ér. Három árnyalatban létezik, sajnos a legjobb, a 2-es legtöbbször itthon is hiánycikk.



Nivea Visage Q10: amelyből a legtöbbet veszünk

2 másodpercenként egy darab. Ennyit adnak el belőle, s ha ez nem elég, számokban így fest a dolog: 53.342 naponta, 2.222 minden órában, 37 minden percben és 1 minden második másodpercben.
A krém bőrazonos Q10 koenzimet tartalmaz, amely belülről élénkíti a bőr energiacseréjét és a mélyebb rétegekben is kifejti ránctalanító hatását. Nappali, éjszakai, szem körüli és fiatalító kézkrém változata létezik.



L’Oreal Paris Glam Shine: a szájfény, amely fogalom lett

A szájfény, amely rengeteg díjat nyert és őrületes mennyiséget adtak el belőle, több, mint 5 millió darabot 2003 óta. Fényt, teltséget és hidratált külsőt kölcsönöz a szájnak, nyugodtan nevezhető a smink egyik alapdarabjának. Fogadtatása, sikere minden várakozást felülmúlt, a márkák között is valódi irányzattá vált minősége.



Esteé Lauder Advanced Night Repair: éjszakai megújulás

1.300.000 db, ennyit vesznek meg évente a nők ebből a szérumból, vagyis percenként 3 darabot. Semlegesíti a környezeti tényezők bőröregítő hatását és megakadályozza a ráncok kialakulását és mélyülését, valamint fokozza a bőr megújuló képességét. Ha összeadjuk a szérum és a koncentrátum eladási adatait, akkor szép számokat kapunk. 2.019.000 db évente, 6.000 db naponta, vagyis 4 db minden egyes percben. A csodaszer 1982- ben született, azóta az összetétele többször változott, folyamatosan gazdagodott.



Oil of Olaz vagy Olay Regenerist Micro Sculpting Cream: 10 percenként egy

A márka legsikeresebb terméke, amely az öregedés jeleit gátolja, ott hat, ahol a legfontosabb. Mégpedig a szem körül, az arcélen és a nyakon. Olyannyira kedvelik szerte a világon, hogy körülbelül 10 percenként egyet megvásárolnak belőle.







HIRDETÉS
Vitrinblog
Vitrin Blog | ...Divat, Stílus & Szépségápolás Kicsiny Kirakata...
hirdetés