Amy Winehouse valószínűtlen tervezőnek tűnhet. Most viszont egy új ötlettől vezérelve mégis divatdiktátorrá változik és egy egész kollekciót készít a Fred Perry sportruházat számára. Az énekesnő a kedvenc márkái közé sorolja az angol divatházat. Kíváncsian várjuk, mi sül ki a botrányairól híres Amy ötletéből!
Amy Winehouse közel egy évvel ezelőtt rajongója lett az angol márkának, a hétköznapokban szinte csak ilyenfajta darabokat hord. A marketingigazgató, Richard Martin ez okból kereste fel az énekesnőt. Véleménye szerint ez idáig Amy reklámozta őket a legtöbbször, így kiérdemelte, hogy tervezzen egy saját, egyedi kollekciót. Hozzátette, szerintük Ms. Winehouse stílusa nagyon izgalmas és új színt hozhat a Fred Perry számára.
![]() |
![]() |
A kollekció idén októberben kerül a boltokba. Főleg ceruzaszoknyákból, rövid dresszekből, nadrágokból és pólókból fog állni. Merész, élénk színek dominálnak majd leginkább a darabokon, de természetesen megmarad a már jól megszokott elegáns összhatás. Ne számítsunk radikálisabb változásra.
![]() |
![]() |
A designer csapat három tapasztalt Fred Perry munkatársból alakult, amelyhez Amy vendégtervezőként csatlakozott. Az énekesnő tehát nem egymaga hozta össze az egész kollekciót, inkább csak ötleteivel és elképzeléseivel segítette az előkészületeket.
![]() |